LOADING....!!!!!

Naujienos

Aktualūs įvykiai

Equinox klientų aptarnavimas – 24/7 visą parą

2021 02 04

Klientų aptarnavimas yra gyvybiškai svarbus realaus laiko operacinėms sistemoms.

Equinox Europe teikia kompleksinius sprendimus logistikai, kurie apima tiek programinę, tiek techninę įrangą, todėl mūsų klientų aptarnavimo komanda yra jūsų paslaugoms visą parą – 24/7 – mūsų ekspertai visada pasirengę pašalinti bet kokius nesklandumus arba pakonsultuoti jus bet kokiu klausimu.

Equinox siūlo novatorišką įrankį tokiems klausimams sekti – Equinox ServiceDesk – patogi komunikacijos platforma, kurioje galite užregistruoti savo problemą, stebėti jos valdymo būseną, prašyti naujų programinės įrangos funkcijų ar reikalingų rekomendacijų.

Jonas Sergejenka, Equinox klientų aptarnavimo komandos vadovas, turintis 25 metų patirtį ir tobulas žinias apie Equinox sprendimus:

„Šiandien, reakcijos laikas yra viskas, greitesnis reagavimas reiškia geresnį aptarnavimą. Visi mūsų klientų klausimai ir prašymai yra labai svarbūs, ir mūsų komanda deda visas pastangas, kad problemos būtų išspręstos maksimaliai greitai net piko metu. Equinox ServiceDesk labai praverčia tokiose situacijose."


Equinox ServiceDesk