Erdvė, atsargos, įranga, technika ir žmonės. Šiuos svarbius išteklius jums reikia valdyti, norint optimizuoti sandėlio procesus ir operacijas. Todėl sandėlio valdymo sprendimo pasirinkimas, ar tai būtų paprasta programa ar sudėtingesnė daugialygė sistema, yra labai svarbus.
Dar vis populiari nuomonė, kad sandėlio valdymo sprendimas yra reikalingas didelėms kompanijoms, tokioms kaip paskirstymo centrai ar sandėliavimo paslaugas teikiančios įmonės. Tačiau tai, kad jūs dirbate mažoje ar vidutinio dydžio kompanijoje nereiškia, kad patiriate mažesnius klientų reikalavimus arba turite palankias sutartis su savo tiekėjais. Greičiau atvirkščiai, jūs turite sugebėti išlikti konkurencingi savo aplinkoje, o tai reiškia, kad logistika yra labai jautri jūsų kompanijos dalis.
Mūsų teikiami sandėlio valdymo sprendimai paremti ilgalaike patirtimi ir sėkmingai realizuotais projektais sandėlio valdymo srityje. Todėl dirbdami su Jumis mes žinome, kokio sistemos funkcionalumo jums reikia, kurioms sandėlio valdymo sritims reikia skirti didesnį dėmesį, norint gauti geresnius rezultatus ir užsitikrinti greitą investicijų grąžą.
Sandėlio valdymui naudojame pažangias technologijas (įskaitant Voice ir RFID), belaidę radijo ryšio skanavimo įrangą. Taip pat užtikrina likučių tikslumą, operacijų atsekamumą, darbo resursų panaudojimą ir kontrolę, sandėlio erdvės išnaudojimą bei suteikia savalaikę informaciją.
Garantuojame ne tik profesionalų diegimą, darbuotojų mokymus ir techninę priežiūrą, bet ir nenutrūkstamą informaciją apie naujus sprendimus ir jų įgyvendinimo galimybes.
Užsakymų surinkimas arba komplektavimas yra daugiausiai resursų sunaudojantis sandėlio procesas. Todėl pakankamai daug sprendimų yra siūloma išskirtinai optimizuoti surinkimo zoną ir suefektyvinti patį procesą.
Sprendimai gali būti labai įvairūs tiek pritaikant naują sandėliavo įrangą, tiek įdiegiant specializuotus IT sprendimus. Geriausias sprendimas yra suderinti šias dvi galimybes. Siūlome keletą rankinio užsakymų surinkimo sistemų proceso efektyvumui didinti. Renkantis vieną ar kitą sistemą, mes patariame savo klientams, ką pasirinkti priklausomai nuo jų specifikos. Turime didelę patirtį projektuodami, diegdami ir prižiūrėdami tokias sistemas.
Mūsų klientai, pasirinkę vieną ar kitą mūsų siūlomą rankinio užsakymų surinkimo sistemą pagerino savo sandėlio darbą. Užsakymų surinkimo greitis padidėjo iki 30 proc., žmogiškųjų resursų sumažėjo iki 50 proc., sandėlio pralaidumas išaugo 3 kartus.
Rankinio užsakymų surinkimo sistema, kai surinkėjams informacija yra pateikiama balsu per ausines.
Rankinio užsakymų surinkimo sistema, kai operatorius pagal tam tikros spalvos švieseles nukreipiamas į tikslią sandėlio vietą.
Sprendimas, skirtas kliento užsakymų surinkimo proceso optimizavimui, panaudojant konvejerius.
Kelių užsakymų surinkimo vežimėlis
Užsakymų surinkimo sprendimas, kai operatorius gali surinkinėti iki 8 (16) užsakymų vienu metu.
Užsakymų rūšiavimo procesas dar kitaip vadinamas prekių paskirstymu, kada sandėlio darbuotojai, renkantys užsakymus klientams, didesnį kiekį tų pačių produktų paskirsto į tam tikras lokacijas, konteinerius, dėžes ar pan., priskirtas kokrečiam užsakovui – sandėlio klientui.
Siūlome keletą rankinio užsakymų rūšiavimo sistemų įvairių rūšių prekėms bei produktams. Informacija operatoriams pateikiama radijo ryšio terminalo ekrane arba vizualiai.
Renkantis vieną ar kitą sistemą, mes patariame savo klientams, ką pasirinkti priklausomai nuo jų specifikos. Turime didelę patirtį projektuodami, diegdami ir prižiūrėdami tokias sistemas. Todėl klientui pateikiamas geriausiai jo specifiką atitinkantis sprendimas. Rūšiavimo sistemas valdo programinė įranga, kuri yra lengvai integruojama į jau veikiančią sistemą.
Cross-dock – tai paskirstymo procesas, kai priimtos prekės nededamos į saugyklą ar saugojimo zonas, o iškart paruošiamos išvežamoms siuntoms užsakovams ar į kitus sandėlius.
Siūlomas Cross-dock sprendimas optimizuoja darbo sąnaudas, nes nebereikia perkelti prekių į saugyklas, o taip pat iš jų paimti. Sprendimas labai naudingas norintiems sumažinti sandėlių atsargas, bei naudojantiems Just-in-time (angl. tiksliai laiku) prekių valdymą. Sprendimas nepakeičiamas tarpiniuose paskirstymo sandėliuose, dirbant su greit judančiomis prekėmis.
Siūlome sprendimą prekėms, kurias konkretiems išvežimo taškams paruošia jau tiekėjai, o taip pat prekėms, kurias reikia paskirstyti sandėlyje. Cross-dock sistema gali būti Vision sandėlio valdymo sistemos dalis, taip pat integruota su rūšiavimo sistemomis Screen2Sort, Scan2Sort, Touch2Sort, Put2Light sistemomis, kurios optimizuotos produktų bei užsakymų logistikai. Sistemą naudoja mažmenininkai, didmenininkai, distribuciniai bei tranzitiniai sandėliai.
Oportunistinis cross-dock (prekių priėmimo metu sistema nurodo reikiamas prekes gabenti tiesiai į išsiuntimo zoną) tinka bet kokiems sandėlių tipams. Cross-dock prekių srautai gali būti efektyviai apjungiami su įprastai surinktomis ar išrūšiuotomis prekėmis siuntose.
Cross-dock sistema palaiko bet kokias prekes ar pakuotes. Bevielės technologijos leidžia dirbti visame sandėlyje, nereikalingos specialios darbo vietos. Tikslūs ir operatyvūs likučiai bei užsakymų būsenos.
Diegimo pavyzdžiai:
WEB prieigos (angl. WEB Access) modulis suteikia galimybę iš bet kurios vietos realiu laiku peržiūrėti šiuos sandėlio valdymo sistemos duomenis:
Visi duomenys yra atnaujinami realiu laiku. Prieiga suteikiama TIK autorizuotiems (patvirtintiems) vartotojams. Kiekvienas vartotojas turi atskirą prisijungimo vardą ir unikalų slaptažodį. Kiekvienam vartotojui suteiktos teisės, ir matomi duomenys priklauso nuo sistemos konfigūracijos.
Jei WEB prieigos galimybės suteikiamos partneriams ir klientams, šie gali patys registruoti planuojamus priėmimo ir išsiuntimo užsakymus, matyti savo prekių likučius, rezervuoti rampų laiką ir pan. Toks sprendimas ženkliai sumažina rankinio įvedimo kiekį įmonės viduje, suteikia galimybę operatyviau keistis informacija su partneriais. Tai ypač aktualu, kai automatizuota skirtingų įmonių naudojamų informacinių sistemų integracija yra per brangi. Žinoma, tokie vartotojai mato tik su savo įmone susijusius duomenis.
Sandėlio valdymo sistemos WEB prieigos modulis gali būti lengvai integruojamas su bendru įmonės internetiniu portalu, nebereikalaujant papildomo prisijungimo bei išlaikant bendrą spalvų ir bendro dizaino struktūrą.
Paslaugų apmokestinimo modulis naudojamas, kai sandėlyje apdorojamos skirtingoms įmonėms priklausančios prekės.
Kadangi skirtingų įmonių verslo valdymo ir finansinės sistemos skiriasi savo galimybėmis, apmokestinimo modulis gali būti naudojamas skirtingais režimais:
Sandėlio valdymo sistemos apmokestinimo modulis turi būti lankstus ir tinkamai integruotas su įmonės naudojama finansine arba verslo valdymo sistema.
Integracija su finansinėmis sistemomis
Paslaugų aprašymai sandėlio valdymo ir finansinėje sistemose sinchronizuojami automatiškai arba rankiniu būdu (pvz. kodas, pavadinimas, matavimo vienetai, kaina, susijęs padalinys). Tuo pat metu sandėlio valdymo sistemos paslaugos kortelėje turi būti nurodomi ir papildomi parametrai (pvz. skaičiavimo metodas, periodiškumas).
Jei atliekama tik paprasta suteiktų paslaugų apskaita, tai sandėlio valdymo sistema tik registruoja suteiktus paslaugų kiekius ir juos perduoda į finansinę sistemą tolimesniam apdorojimui. Tačiau, jei sąskaitos turi būti išrašomos iš karto arba jose reikia nurodyti papildomą, finansinei sistemai neprieinamą, informaciją, jos gali būti formuojamos sandėlio valdymo sistemoje. Tokiu atveju į finansinę sistemą siunčiami jau suformuotų sąskaitų faktūrų duomenys.
Konfigūravimas
Sistemos taikomos paslaugų apskaitos ir apmokestinimo taisyklės gali būti keičiamos bendrais sistemos arba konkretaus kliento kortelės parametrų nustatymais.
Kiekvienam klientui formuojamas atskiras jam teikiamų paslaugų sąrašas su tam klientui taikomomis kainomis. Kartu nurodomos pagal nutylėjimą naudotinos paslaugos ir jų taikymo taisyklės.
Kliento kortelėje gali būti nustatomas ir paslaugų apskaitos detalumo lygis – bendrai už nurodyta periodą, pagal užsakymus, pristatymus/siuntas.
Suteiktų paslaugų registravimas
Priklausomai nuo kliento ir paslaugos kortelių nustatymų, suteiktų paslaugų kiekiai gali būti skaičiuojami automatiškai, pusiau automatiškai ir rankiniu būdu.
Automatiškai dažniausiai skaičiuojamos sandėliavimo paslaugos. Pusiau automatiškai – krovos ir kitos tiesiogiai sandėlyje suteikiamos paslaugos. Įvairios nesisteminės paslaugos registruojamos rankiniu būdu.
Suteiktos paslaugos grupuojamos į paslaugų pardavimo užsakymus. Jei registruojant suteiktų paslaugų kiekius nurodomas ir subrangovas, gali būti formuojami ir paslaugų pirkimo užsakymai.
Sąskaitų faktūrų formavimas
Priklausomai nuo bendros sistemos ir konkretaus kliento kortelės konfigūracijos, sąskaitos gali būti formuojamos automatiškai (registruojant užsakymo pabaigą arba nustatytomis mėnesio dienomis) arba rankiniu būdu.
Suformuotos sąskaitos gali būti išsiunčiamos elektroniniu paštu.
Transporto kiemo valdymo sistema suteikia galimybes realiu laiku matyti ir efektyviai kontroliuoti atvykusių transporto priemonių bei jų vairuotojų judėjimą, transporto užsakymų apdorojimo eigą.
Pagrindinės sistemos atliekamos funkcijos:
Duomenys apie rampų darbo grafikus gali būti automatiškai sinchronizuojamos su išorinėmis informacinėmis sistemomis (pvz. sandėlio valdymo sistema). Klientai patys gali rezervuoti rampų laiką, susikurdami transporto užsakymus internetinės savitarnos svetainėje.
Sistemoje numatytas ataskaitų rinkinys suteikia galimybes analizuoti istorinius duomenis – vežėjų/klientų patikimumą, užsakymų vykdymo etapų trukmes, planinių ir faktinių laikų ir trukmių skirtumus, rampų bei zonų apkrautumą.
Transporto užsakymo apdorojimo metu gali prireikti registruoti įvairias papildomas operacijas (pvz., pilnų ir tuščių transporto priemonių svėrimas), todėl sistemoje numatyta galimybė lengvai papildyti registruojamų operacijų sąrašą.
Atsižvelgiant į kliento poreikius ir galimybes, galimas įvairios papildomos įrangos panaudojimas:
Vairuotojų informavimui gali būti panaudoti specializuoti tablo, garsiakalbiai ar SMS žinutės.
Sandėlio valdymo sistema Vision lengvai integruojama su bet kuria verslo valdymo, finansine arba kita IT sistema.
Populiariausios mūsų klientų VVS, su kuriomis dažniausiai atliekamos integracijos:
Atkreipkite dėmesį, kad SVS Vision integruojama ir su kitomis verslo / finansinėmis / IT sistemomis. Esminis poreikis užtikrinti sklandų integracijos procesą – palaikymas iš jūsų VVS ar kitos integruojamos sistemos diegėjo pusės.
Duomenų apsikeitimo procesas:
Jūsų pagrindinė informacija – prekių kortelės, klientai, užsakovai, tiekėjai, vežėjai yra importuojami į sandėlio valdymo sistemos duomenų bazę.
Atnaujinus duomenis verslo valdymo sistemoje, jie taip pat atnaujinami sandėlio valdymo sistemoje. SVS Vision automatizuoja darbus sandėlyje, gaudama einamuosius duomenis (pirkimo/pardavimo užsakymus) iš VVS. Atlikus sandėlio valdymo sistemos sugeneruotas užduotis, atnaujinta aktuali informacija yra grąžinama verslo valdymo sistemai, t.y. informacija apie atsargų pokyčius ar jų perkėlimą tarp buhalterinių sandėlių.
Integracijos dėka išvengiamas dvigubas informacijos suvedimas bei užtikrinamas duomenų apsikeitimas realiu laiku.
Sandėlio valdymo sistema Vision gali valdyti ne tik sandėlyje vykstančius procesus ir operacijas, bet ir automatizuotą įrangą – konvejerius, konvejerines sitemas, automatizuotus rūšiavimo įrenginius, robotizuotas sistemas bei kranus.
SVS Vision savyje turi specialų modulį – sandėlio kontrolės sistemą, skirtą reikiamai įrangai valdyti. Toks sandėlio valdymo sistemos modulis gali būti įdiegiamas ir kaip atskiras sprendimas, ir kaip dalis viso sprendimo sandėlio ar logistikos centro valdymui.
Sandėlio kontrolės sistema (Vision WCS) – tai išmanus programinės įrangos modulių rinkinys, skirtas sandėlio kontrolės procesui valdyti – nuo prekių priėmimo ir paskirstymo iki jų išsiuntimo. Vision WCS gali valdyti daugybę rūšiavimo įrenginių, rankinio rūšiavimo zonas, X-dock apdorojimo zonas, pakavimo linijas ir išsiuntimo sorterius (kitaip sakant, bet kurią MHE (angl. Material Handling Equipment) įrangą), integruodama juos į vieningą virtualią paskirstymo sistemą.
Vision WCS yra sukurta remiantis Vision WMS, todėl dalijasi daugybe administravimo ir valdymo modulių. Be to, sistema turi išsamų statistikos įrankį, leidžiantį analizuoti ir optimizuoti bendrą sistemos našumą.